Min favorit i köket...

postad av Monica Stengraff
 
Bilder: Recept.nu
 
I kväll är en av mina favoriter i rutan, nämligen Leila. Superduktig, framförallt när det gäller bakning... 
Jag slukar allt från hennes kokböker till magasin, hoppas hon kommer ut med flera ex av sin tidning. 
De två som kom förra året har jag läst sönder för länge sedan. 
Längtar också till bokpaketet  från "adlibris" med hennes nya bok. 
Jag har träffat henne ett flertal gånger på olika mässor, tydligen dras vi till franska och danska utställare. (Formex) När jag pratade med henne i GreenGates monter förra året kunde jag inte låta bli att be om autografen, tur att min dotter inte var med, för hur pinsamt är inte det... 
Dessa läckra cupcakes formar finns givetvis i min affär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0