Spännande höst...

postad av Monica Stengraff




Som den uppmärksamme kanske har noterat så står
inte inläggen på bloggen som spön i backen.
Jag har helt enkelt haft fullt upp om dagarna...
Nu lägger jag de sista höst-och vårordrarna och
planerar för hur affären ska se ut under kommande månader...
Spännande! Jag har givetvis lagt en massa ordrar innan Formex,
för den var ju så himla sent i år...
Risken är att vissa varor tar slut om man väntar för länge.
Jag gillar ju färger och har något för alla smaker och stilar men mina
favoriter är enfärgat, blommor, ränder samt rutor. Det kommer
bli en spännande höst med mycket smått och gott!

Tolix stolarna i bilden ovan finns till salu i min affär, bra va! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0