Söta som socker...

postad av Monica Stengraff
 
 
 
 
 
 
...är skålarna från Rice som finns i många härliga färger, några gula samt oranga har flyttat in i mitt kök ;) Två färger som ni kommer att se mycket av i inredning och mode under våren. Jag har ju hållit mig ifrån sötsaker och godis ett tag nu och peppar, peppar det går faktiskt jättebra. Var inne på Ica Maxi och där fanns min stora svaghet, S E M L O R! Gah, vad nära det var att jag köpte med mig en kartong, men duktig som jag är (måste berömma mig själv lite grann) så ställde jag snällt tillbaka semlorna och gick och köpte färsk jäst istället. Så mycket godare att baka sina egna semlor som blir morgondagens att göra :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0