En leverans från...

postad av Monica Stengraff

Line of Oslo är på väg in i affären. Så kul att fler och fler av mina kunder
har fått upp ögonen för dessa fina kläder från mitt gamla hemland Norge.
Efter många år i modebranchen bestämde sig Line Varner för att stå på
egna ben och 2007 startade hon Line Of Oslo.
Märket säljs idag i utvalda märkesbutiker över hela Skandinavien.
Kläder med kvalitet till ett bra pris som går att blanda med andra fashion märken.
Lines motto är att alla plagg från henne skall vara bekväma och sköna.
"Jag är lite bohem", säger Line. "Mina kläder skall kunna bäras varje dag,
även de dagar vi kvinnor tycker att det putar lite här och där."
"Always feel good".....Jag håller med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0