Dax att tänka på mössa...

postad av Monica Stengraff

 
 
 
Denna mössan har under de senaste kalla vintrarna varit det absolut mest populära hos tjejer och kvinnor i alla åldrar. Under vinterhalvåret har man sett fler och fler med en pälsmössa med tofs. Originalet kommer från ett gammalt klädmärke som heter HPI of Sweden. Detta klassiska företag har sina anor redan från början av 1900-talet. Ett exklusivare märke, just på grund av att de endast använder sig av pälsmaterial och tillverkar alla sina produkter i Sverige på ett rättvist sätt. Me like:) Detta är något som är väldigt viktigt för mig och även för mina  kunder hoppas jag... Finns nu åter i min affär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0