Ett bättre liv...

postad av Monica Stengraff

 
 
 
Dax att växla upp egenvärdet och bestämma sig för att faktisk förändra det jag själv vill. I februari förra året började min resa om ett lättare liv. Jag har alltid gillat mat och under en himla massa år även jobbat med mat. Tänk att det ska vara så svårt att låta bli att äta allt, det gör jag inte nu längre...Smaka av etc gör jag givetvis, jag jobbar mer som en som provsmakar vin, ni vet vad jag menar... Och det bästa med det är att jag bara har ett litet kilo kvar till mitt mål...Känns helt underbart... I dag har jag bakat ett knäckebröd på majsgryn med en mängd nyttiga frön, så himla gott och en härlig färg. Dagens lunch blir en bönsoppa med kokosmjölk, lite ingefära, chili och lime. Soppan värmer gott både kropp och själ denna härligt kalla måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0