Flytt-in-ut...

postad av Monica Stengraff
 
 
 
 
 
 
...rensning pågår, för att göra plats åt fina nyheter ...Men jag har även sorterat ur mitt eget linneskåp alldeles nyligen, eller min syster och mamma. Tänk att jag sparar och dom slänger, samma släkt men så olika...Då fick mina fina klänningarna mm åka ut. Hmm, inte så konstigt, jag har storlek small nu och inte LARGE som tidigare...Vill aldrig bli så STOR igen. Efter mycket motvilligt kompromissande åkte även andra hyllvärmare ut och iväg till Oslo tillsammans med dem. Att få umgås så här mycket med mina närmaste, åtminstone en gång per år, på hemmaplan, känns lyxigt, tack!!!  God fortsättning på det nya året, själv fyller jag just nu ett blankt papper med to do:s för 2014 !!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0