Så gott...

postad av Monica Stengraff
 
 
...att det är fredag och jag kan kosta på mig att inte bara smaka men även äta upp efterrätten efter dagens matfotografering:) 70% CHOKLAD värderar jag väldigt högt, högre än en öl på after work (dricker inte öl,ha,ha...) Jag kan inte leva utan choklad, visst kan jag men det finns alltid i mitt skafferi...Till dagens plåtning, en chokladmousse med en äppel-chili kompott, givetvis med några klickar vispgrädde, mums! Gillar köket på bilden ovan, även Gossip:) Hur söt är inte en liten 9 veckor Chihuahua...och vilken färgmatchning.

Ha en trevlig helg, vill ni ses vi i affären i morgon...öppet 10-14. Välkommen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0