Bakdag...

postad av Monica Stengraff
 
 
Måndag och bakdag, kan min vecka börja bättre???Småbrödet med aprikoser gillar jag att baka.
Bakas på olivolja, utan smör och är nyttigt:) Gillar även min nya rekvisita som går i oranga toner från Rice, slängde i en extra näve torkade aprikoser i degen för att jag helt enkelt kände för det...( eller för att degen skulle matcha rekvisitan, hi,hi) Det händer rätt ofta att jag lägger till och drar ifrån i mina recept, liksom inte min grej att göra samma sak två gånger. Apan, av Kay Bojesen är min assistent denna dag. (Tack min älskade syster för denna finfina present) Om han sköter sig, kommer han att få stanna i köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0