Måndag...

postad av Monica Stengraff
 
 
 
... jag sitter och jobbar här hemma i köket, underbart! Veckans matreportage blir med modeller, kul! Maten blir så god... med 70% choklad, äpple och hembakat...Mitt sällskap i köket är Molly mops, som är på bättringsvägen efter en sväng hos veterinären, tack Valla Djurklinik för bästa servicen:)  I dag dricks kaffet ur min nya kopp från Greengate medan degen jäser på köksbänken. Fingrarna hamrar över tagenterna då recept till kommande matkurs ska ned på print samt recepten till förra veckans plåtning. Ett härligt gäng tjejer ska baka, smaka och ta del av mina läckra frukostrecept, så himla kul och givetvis ska Cicci plåta:) Brödet på bilden ovan med recept kommer i en finfin tidning, dax att grädda det i ugnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0